۱۷ بهمن ۱۳۸۴

ضرب الاجل به "خدا"

16:22 گرينويچ - يکشنبه 05 فوريه 2006
ضرب الاجل به "خدا" برای تغيير دادن نامش
به يک مرد آمريکايی که برای امضا از نام مستعار خدا استفاده می کند، تا چهاردهم فوريه فرصت داده شده که يا نام واقعی خود را به کار برد و يا از داشتن گواهينامه رانندگی صرف نظر کند. اداره راهنمايی و رانندگی ايالت پنسيلوانيای آمريکا به پل سيول ۴۰ ساله گفته است که اگر مدارک مربوط به هويت واقعی خود را ارايه ندهد گواهينامه اش را از دست خواهد داد. هفته پيش کميسيون انتخاباتی منطقه برکس متوجه شد که آقای سيول برگه ثبت نام انتخاباتی اش را با نام "خدا" امضا کرده است. آقای سيول که مامور وصول مطالبات است گفت او اين نام مستعار را به اين دليل انتخاب کرده که هنگام رودر رو شدن با مردمی که در تعقيبشان بوده آنها فرياد می زده اند "وای خدای من". نام مستعار مقدس
بر اساس قوانين پنسيلوانيا تمام دارندگان گواهينامه رانندگی موظفند روی گواهينامه خود را با نام واقعيشان امضا کنند. همچنين بر اساس اين قوانين مقامات می توانند مانع از صدور گواهينامه برای افرادی شوند که مدارک شناسايی معتبر ارايه نمی کنند و يا مطابق مقررات حق دريافت آن را ندارند. همکاران آقای سيول بنظرشان جالب آمد که افراد متواری او را "خدا" خطاب می کنند و به همين دليل تصميم گرفتند اين نام مستعار را روی او بگذارند. آقای سيول گفت: "هر وقت می روم فردی را دستگير کنم آنها می گويند: خدای من، يک فرصت ديگر به من بده. بگذار بروم، قول می دهم فردا خودم را تسليم کنم." او گفت که نمی فهمد که چرا از اين نام مستعار ايراد می گيرند در حالی که او يک کارت اعتباری به همين نام در اختيار دارد. آقای سيول بعد از دريافت نامه اداره راهنمايی و رانندگی در روز سه شنبه به دادگاه منطقه برکس شکايت کرده است. او گفت: "نمی دانم چرا می خواهند گواهينامه ای را که در سن ۱۶ سالگی دريافت کرده ام باطل کنند. من اکنون ۴۰ ساله هستم." آقای سيول شکايت نامه خود را با نام "خدا" امضا کرده است. اداره راهنمايی و رانندگی پنسيلوانيا از هر گونه اظهار نظری در اين خصوص خودداری کرده است

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ