۶ شهریور ۱۳۸۷

حمله مدونا به آیت الله خامنه ای

13:42 گرينويچ - چهارشنبه 27 اوت 2008 - 06 شهریور 1387
حمله مدونا به جان مک کین
مدونا، خواننده سرشناس پاپ که به تازگی جشن پنجاهمین سالگرد تولد خود را برگزار کرد، در اولین کنسرت از دور جدید کنسرتهای جهانی اش در کاردیف ولز، غیر مستقیم به جان مک کین، نامزد بالقوه حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری حمله کرد.
مدونا در استادیومی با حضور چهل هزار تن از هوادارانش، در حین اجرای ترانه ای به نام Get Stupid تصویر جان مک کین را در کنار تصاویری از ویرانی، اثرات گرم شدن زمین، آدولف هیتلر و رابرت موگابه، رهبر زیمبابوه نشان داد.
این در حالی است که او در بخش دیگری از کنسرتش، تصویر باراک اوباما، نامزد دموکرات ها را همراه با تصاویری از مهاتما گاندی، رهبر جنبش استقلال طلبی هند، جان لنون، آوازخوان و ترانه سرای فقید و ال گور، معاون پیشین ریاست جمهوری آمریکا و برنده نوبل صلح به نمایش گذاشت.
سخنگوی آقای مک کین با انتقاد از رفتار "طرفداران سرشناس" آقای اوباما، در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی فاکس چنین مقایسه ای را "اهانت آمیز، غیرقابل قبول و به طرز بی رحمانه ای تفرقه برانگیز" خواند.
این نخستین بار نیست که اجرای کنسرت "ملکه دنیای پاپ" جنجال برانگیز می شود. به عنوان مثال، او در کنسرتهای قبلی اش، یکبار با بوسیدن دهان بریتنی اسپیرز جوان و بار دیگر طی کنسرتی در فرانسه با بوسیدن یک هم رقص زن "به شیوه فرانسوی" سخت بحث برانگیز شد.
در همان بخش از کنسرت اخیر مدونا که عکس رابرت موگابه به نمایش درآمد، عکس آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی هم نشان داده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ