۱۰ بهمن ۱۳۸۴

تا انتخابات از رابطه جنسی پرهيز می کنم



منفعت طلبی سرسخت یا مدافع سرسخت ارزشهای خانوادگی؟ سیاست پدر و مادر ندارد یا بعضی سیاست مداران پدر و مادرشان نامعلوم است؟
17:04 گرينويچ - دوشنبه 30 ژانويه 2006
برلوسکنی: تا انتخابات از رابطه جنسی پرهيز می کنم
سيلويو برلوسکنی، نخست وزير ايتاليا با وعده ای عجيب هواداران خود را غافلگير کرده است: پرهيز از رابطه جنسی تا انتخابات عمومی سه ماه ديگر.
آقای برلوسکنی که ۶۹ سال دارد، اين قول را ظاهرا در جريان نشستی تبليغاتی در شهر ساردينيا در حضور يکی از واعظان محبوب تلويزيون ايتاليا بيان کرده است.
پدر ماسيميليانو پوشدو از نخست وزير ايتاليا بخاطر مخالفت با ازدواج همجنس خواهان و دفاع از ارزشهای خانواده تمجيد کرده بود.
پدر پوشدو در سخنانی که روزنامه "جورناله" نقل کرده، قول داد از آقای برلوسکنی حمايت کرد و همين سخنان سبب شد نخست وزير ايتاليا قول عجيبش را بيان کند.
وی گفت: "من سعی می کنم توقعات شما را برآورده سازم و قول می دهم از حالا به مدت دو و نيم ماه از رابطه جنسی مطلقا خودداری کنم."
آقای برلوسکنی در گذشته بخاطر بيان کلمات رکيک و لطيفه های جنسی مورد انتقاد قرار گرفته بود.
در ژوئن گذشته نخست وزير ايتاليا گفت که جهت متقاعد کردن رييس جمهور زن فنلاند، تاريا هالونن، برای دست کشيدن از تلاشهای مربوط به ميزبانی اداره غذای اتحاديه اروپا در هلسينکی از جذابتهای "دخترکش" خود بهره برده است. دولت فنلاند شوکه شد.
وی در سال ۲۰۰۳ به رهبران تجاری آمريکا گفت که بايد در ايتاليا سرمايه گذاری کنند، زيرا کشورش "منشی های خوشگل و دختران لوند دارد."
خبرنگاران می گويند که رهبر ايتاليا که دو بار ازدواج کرده، خود را مردی محبوب در ميان زنان می پندارد.
وی اولين همسرش را ۲۷ سال پيش رها کرد تا با هنرپيشه ای مو طلايی و پرزرق وبرق به نام ورونيکا لاريو عروسی کند، ولی در ساليان اخير شايعاتی درباره اختلافات زناشويی آنها منتشر شده است
18:24 گرينويچ - دوشنبه 20 ژوئن 2005
چربی برلوسکنی را ۱۸ هزار دلار خريدند
يک اثر هنری که از چربی زايد سيلويو برلوسکنی، نخست وزير ايتاليا، درست شده بود، در يک حراجی ۱۸ هزار دلار فروخته شد
يک هنرمند سوئيسی به نام جانی موتی ادعا می کند اين چربی را از درمانگاهی خريده که رهبر ايتاليا در آنجا عمل ليپوساکشن را برای کاهش وزن انجام داده است
وی اين چربی را به صورت يک قالب صابون درآورد و آن را مانی پوليت (دستان پاک) ناميد. اين اثر در نمايشگاه هنری شهر بازل در سوئيس در معرض ديد عموم قرار گرفت و به يک مجموعه دار اين کشور فروخته شد
موتی عنوان دستان پاک را به اين دليل انتخاب کرد تا به مبارزه با فساد در دهه ۱۹۹۰ در ايتاليا اشاره کند. اين نام همچنين نمايانگر ديدگاه اين هنرمند درباره دولت جديد است
آقای موتی اعلام کرد: "اين ايده به آن دليل به ذهنم خطور کرد که صابون از چربی توليد می شود و فکر کردم چقدر شايسته خواهد بود که اگر مردم دستان خود را با بخشی از برلوسکنی بشويند."
اين در حالی است که مخالفان نخست وزير ايتاليا وی را به فساد متهم کرده و او تنها به لطف مصونيت سياسی توانسته است از رفتن به دادگاه طفره برود. در حال حاظر وی به اتهام رشوه دادن به قضات پرونده ای در دادگاه شهر ميلان دارد
آقای برلوسکنی به عنوان ثروتمندترين ايتاليايی امپراتوری عظيمی از شرکتهای رسانه ای، شبکه های تلويزيونی، باشگاه فوتبال، شرکتهای تبليغاتی و بيمه و فروشگاه زنجيره ای دارد
وی در نوجوانی به لطف جذابيت خود توانست انواع و اقسام اجناس از جارو برقی گرفته تا مقالات دانشگاهی را بفروشد و شبها در يک باشگاه شبانه آواز بخواند
در دو سال گذشته بسياری از ايتاليايی ها فعاليتهای تجاری نخست وزير خود را تحمل کرده يا حتی ستوده اند، اما دو سوم رای دهندگان مخالف مصونيت سياسی وی هستند.
آقای برلوسکنی در اوت ۲۰۰۴ عمل جراحی کاشت مو انجام داد و در دسامبر از نتيجه آن ابراز رضايت کرد
THE beautiful, reclusive wife of Silvio Berlusconi, the Italian Prime Minister and media tycoon, has broken her silence with a book of memoirs in which she denies that she had an affair with Massimo Cacciari, the left-wing philosopher and former Mayor of Venice, as Signor Berlusconi once claimed.

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ