۳ اردیبهشت ۱۳۸۸

Iranian officials bank account details



1) Ali Khamenei

- Sparkasse Bank (Frankfurt/Germany) Acct.# 234075617: DM 112.1 Millions

- Corner Bank (Geneve/CH) Acct. # 217824: US$ 97 Millions

- Banque Cantonale (Lausanne/CH) Acct. # 71713: US$ 73.2 Millions

2) Ali Akbar Hashemi Rasfandjani

- Union Bank Suisse (Geneve/CH) Acct.# 223870390: SF 532.5 Millions

- Societe Generale ( Z urich/CH) Acct.# 30064183: DM 477.2 Millions

- Sparkasse (Ciborg/Germany) Acct. # 2957132: DM 238.2 Millions

3) Mohammad Ali Tasskhiri

- Societe Generale (Geneve/Ch) Acct.# 500032654: DM 280.7 Millions

- Midland Bank (London/UK) Acct.# 832-150270: BP 12.2 Millions

- Dressdner bank (Dusserdolf/Germany) Acct.# 8354783: DM 48.3 Millions

4 ) Mohammad Golpayegani

- Credit Bank Suisse (Geneve/CH) Acct.# CEO7680: SF 85.7 Millions

5) Bijan Namdar Z angene

- Union Bank Suisse (Geneve/CH) Acct.# 314380320: US$ 141.7 Millions

6) Habibollah Asgar Aladi

- Corner Bank (Geneve/CH) Acct. # 3983BHK: US$ 180 Millions

7) Ahmad Jannati

- Midland Bank (London/UK) Acct.# 92114016: BP 54.2 Millions

8) Abdollah Nategh Nouri

- Union Banque Suisse (Geneve/CH) Acct.# 2102120321ND: USD 123.9 Millions

- Deutsh bank (Hamburg/Germany) Acct.# 03223486: DM 64.1 Millions

9) Mohsen Rafighdoost

- Union Banque Suisse (Geneve/CH) Acct.# 2183130687: USD 122.7 Millions

10) Mohsen Hashemi Bahremani

- Deutsh bank (Munchen 3/Germany) Acct.# 1732736: DM 370.7 Millions

- Credit Bank (Geneve/CH) Acct.# 928530FC: USD 178.2 Millions

11) Abbas V aez-Tabassi

- Corner Bank (Geneve/CH) Acct.# FAH7272: SF 97.2 Millions

- Sparkasse (Hamburg/Germany) Acct #. DFH72251660: USD 216.7 Millions

12) Hossein Shariatmadari

- Midland Bank (London/UK) Acct.# 34414011: BP 37.8 Millions

13) Mohsen Rezai

- Union Banque Suisse (Geneve/CH) Acct.# 442760430: USD 78.2 Millions

- Credit Bank (Geneve/CH) Acct.# FAH7967: SF 52.7 Millions

14) Massood Movahedian

- Commerz Bank (Koln/Germany) Acct.# 3528817: DM 287.8 Millions

15) Kamal Kharrazi

- Corner Bank (Geneve/CH) Acct.# AMF4567: USD 18.2 Millions

16) Ali-Reza Mo-ayeri

- Societe Generale (Geneve/CH) Acct.# 50024814: USD12.6 Millions

17) Hossein Kordi

- Corner Bank (Geneve/CH) Acct.#14710025: USD 14.7 Millions

18) Abbas-Ali Forooghi

- Corner Bank (Geneve/CH) Acct.# 12930034: USD 10.7 Millions

۲۲ فروردین ۱۳۸۸

انتشار اسامی اعضای گروه اینترنتی 'ضد دین' توسط سپاه

هشدار سپاه: فضای اینترنتی ایران بدون نظارت نیست



حضرت آیه الله خامنه ای می گم با چوپوقت چه می کنی
برادران و خواهران بسیجی و سپاهی کی نوبت انهدام ما می شه

حکومت دجالی آخوندی همراه با همه جیره خوارانش رو به زوال است. همان محمد عبدالله عربی که شما می پرستید می فرماید هیچ حکومتی با ظلم پایدار نخواهد ماند. برای جشن نابودی شما فرصت طلبان پررو صبورانه منتظر می مانیم.

****************************************************
مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه پاسداران یک سایت اینترنتی ویژه برای معرفی فعالیت های خود به راه انداخته است

یک مقام مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفته است که این نیرو با هرگونه فعالیت اینترنتی "ضد دین، ضد فرهنگ و براندازانه" به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، "یک مسئول مرکز جرایم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران" روز جمعه ۲۱ فروردین (۱۰ آوریل) در یک گفتگوی اختصاصی گفته است: "هر شخص حقیقی یا حقوقی به هر طریق نرم و در فضای مجازی اقدام به گسترش عملیات ضد دین، ضد فرهنگ و براندازانه کند، این نیرو لحظه ای از او غافل نخواهد بود و به شدت در هم کوبیده خواهد شد".

ادامه مطلب در سایت رسمی بی بی سی

انتشار اسامی اعضای گروه اینترنتی 'ضد دین' توسط سپاه

کد خبر: 430327 زمان مخابره: 1388/1/22 - 23:18:13
سپاه پاسداران، هويت گردانندگان شبکه "مضلين 3 " را اعلام کرد
تهران - مرکز بررسي جرايم سازمان يافته سايبري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شنبه شب با انتشار اطلاعيه اي، هويت و نحوه فعاليت گروه ديگري از اعضاي شبکه هاي سازمان يافته ضدديني و ضدفرهنگي را که از طريق اينترنت فعاليت مي کردند، تحت عنوان "مضلين 3 " فاش ساخت.
"مضلين سه" بخشي از شبکه سازمان يافته ضد ديني و ضد فرهنگي بود که بنا بر بررسيهاي سپاه پاسداران، با حمايت سرويسهاي امنيتي کشورهاي بيگانه با انتشار مطالب مستهجن و ضد انقلابي در جهت اجراي پروژه "براندازي نرم" عليه نظام جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي کردند.
نيروهاي اطلاعاتي سپاه پاسداران، اين شبکه ها را در يک سلسله عمليات پيچيده فني و اطلاعاتي شناسايي و اعضاي آن را دستگير کرده اند.
بنا بر اطلاعيه مرکز بررسي جرايم سازمان يافته سايبري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، شبکه "مضلين سه" تحت عنوان "شهوت سرا" به عنوان يک پايگاه مستهجن نگار و ضدديني در اينترنت فعاليت مي کرد و تاکنون 9 تن از گردانندگان اصلي آن در نقاط مختلف کشور دستگير شده اند.

به گزارش ايرنا، متن اطلاعيه مرکز بررسي جرايم سازمان يافته سايبري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در باره شبکه "مضلين سه" چنين است:

پايگاه اينترنتي مستهجن نگار و ضد ديني شهوت سرا يکي از دهها پايگاه اينترنتي فارسي زبان است که در راستاي پيشبرد اهداف استکبار جهاني به فعاليت جدي مشغول بود.اين پايگاه اينترنتي در سال 2006 تاسيس شده است.
پايگاه اينترنتي شهوت سرا شامل بخش هاي صفحه اصلي، تالار هاي گفتگو و آپلود سنتر اختصاصي بوده است. ويژگي اصلي پايگاه هاي اينترنتي همچون شهوتسرا، وارد کردن بازديدکننده به صحنه توليد و انتشار محتواي ضد ديني و مستهجن مي باشد.

1- حسن . س با اسامي مستعار "سامان شهابي" و "امين":
سن: 24 سال محل تولد: شيراز وضعيت تاهل:مجرد تحصيلات:دانشجو محل سکونت:شيراز

حسن .س با اسامي مستعار سامان شهابي و امين، مدير فني پايگاه اينترنتي ضد ديني و مستهجن شهوت سرا بود. وي مسئوليت کامل پشتيباني فني مالي سايت ضد ديني و مستهجن شهوت سرا را بر عهده داشته و در تلاش براي جلوگيري از کاهش مخاطبين اين پايگاه اينترنتي در اثر فيلترينگ اقدام به ثبت 20 آدرس اينترنتي براي اين پايگاه کرده بود.
بخش هاي مختلف اين پايگاه اينترنتي نيز توسط وي طراحي شده بود.
حسن . س جهت تسهيل فعاليت کاربران اقدام به تاسيس و راه اندازي آپلود سنتر اختصاصي براي اين پايگاه اينترنتي کرده بود که تا پايان فعاليت بيش از 35000 هزار قطعه تصوير ضد ديني و مستهجن در آن ذخيره و منتشر شده بود.
متهم مذکور تمامي هزينه هاي اين پايگاه را تقبل و پرداخت کرده و از حمايت هاي مالي و فني يکي از شرکت هاي آمريکايي در اين زمينه برخوردار بوده است.
از ديگر پايگاه هاي اينترنتي ضد ديني و مستهجني که توسط حسن.س راه اندازي شده است ، مي توان به iran666.com ، iran69.com ، amizesh.com و ... اشاره کرد.
او را مي توان يکي از مهمترين افراد پيشگام در زمينه توليد محتواي مستهجن با منشاء ايراني معرفي کرد که اين تصاوير را از منابع مختلف از جمله تصاوير گرفته شده از طريق دوربين مخفي در استخرهاي زنانه، تصاوير اخذ شده از صحنه هاي تجاوز به عنف و ... تهيه و سپس در پايگاه هاي اينترنتي مختلف منتشر مي کرد.
از ديگر فعاليت هاي وي، مي توان به حمايت وي از وبلاگ هاي مستهجن نگار با ارائه فضاي رايگان اينترنتي براي بارگذاري تصاوير ، ثبت آدرس هاي مختلف اينترنتي براي اکثريت پايگاه هاي مستهجن نگار فارسي ، بروز کردن طراحي پايگاه هاي مستهجن به قصد افزايش جذابيت آنها ، تبادل تصاوير و کليپ هاي مستهجن با مديران ساير پايگاه هاي مستهجن نگار و... اشاره کرد.
يکي از مهمترين فعاليت هاي مجرمانه متهم فوق، انتشار داستان هاي مستهجن فارسي در پايگاه هاي مستهجن خود بود. او همچنين از پيشگامان سازماندهي و هماهنگ سازي فعاليت پايگاه هاي اينترنتي مستهجن نگار فارسي به شمار مي رود.

2- عليرضا . ا :

محل تولد: ابهر وضعيت تاهل:مجرد تحصيلات:دانشجو محل سکونت:ابهر

نامبرده اقدام به مديريت پايگاه اينترنتي ضد دين و مستهجن نگار سفيد برفي مي کند. وي پس از کسب تجربيات کافي در زمينه مديريت و اداره پايگاه هاي اينترنتي مستهجن، مديريت محتوايي پايگاه شهوت سرا را بر عهده مي گيرد.
از اقدامات موثر وي در تلاش براي افزايش جذابيت اين پايگاه ضد اخلاقي مي توان به طراحي و اجراي مسابقه داستان نويسي مستهجن با موضوعاتي از جمله "فستيوال تابستانه داستان نويسي مستهجن عليه حجاب اسلامي" در اين پايگاه اشاره کرد.
"عليرضا. ا" اولين داستان مستهجن فارسي با موضوع "شکنجه و سوء استفاده جنسي از دختران خردسال" –که توسط متهم مهدي.ع به نگارش در آمده - را در پايگاه اينترنتي شهوت سرا منتشر کرده است.

3- بهروز . آ . ف با نام کاربري بهروز:
محل تولد: تهران وضعيت تاهل:متاهل تحصيلات:ديپلم محل سکونت:دبي

وي يکي از مهمترين گردانندگان اصلي پايگاه اينترنتي ضد دين و مستهجن شهوت سرا مي باشد.از فعاليت هاي ويژه نامبرده مي توان به تاسيس يک پايگاه اينترنتي خصوصي جهت حفظ ارتباط با مديران و گردانندگان اصلي پايگاه اشاره کرد که به عنوان پاتوق خصوصي مديران پايگاه مستهجن مذکور از آن استفاده مي گرديد.
يکي ديگر از جرائم اين متهم، خريد امتياز بازي هاي مستهجن رايانه اي تحت مالکيت پايگاه اينترنتي شهوت سرا براي استفاده نوجوانان است.
وي حدود 28 سرفصل غير اخلاقي با بي شرمانه ترين موضوعات از قبيل برقراري رابطه جنسي با احشام ، افراد مونث باردار و ... را در پايگاه اينترنتي شهوت سرا ايجاد و کاربران را به مشاهده و انتشار محتوا با اين مضامين تشويق مي کرد.
نامبرده با وجود برخورداري از تمکن مالي کامل و عدم محدوديت در برخورداري از هرگونه تفريحات سالم و اقامت در دبي ، از خارج از کشور اقدام به ارسال تصاوير ، فيلم و مطالب ضد ديني و مستهجن و انتشار آنها در صفحه اصلي و تالارهاي گفتگوي اين پايگاه مستهجن نگار مي نمود.

4- حميد . ن با نام مستعار بهاره:
سن: 21 سال محل تولد: تهران وضعيت تاهل:مجرد تحصيلات:ديپلم محل سکونت:تهران

متهم حميد . ن معروف به بهاره يکي از گردانندگان اصلي پايگاه اينترنتي ضد دين و مستهجن شهوت سرا به شمار مي رود. وي مديريت بخش تصاوير مستهجن خارجي را در بخش تالارهاي گفتگوي سايت شهوت سرا برعهده داشت.
نامبرده در دوران فعاليت خود در اين پايگاه اينترنتي حدود ده ها هزار تصوير مستهجن با بالاترين تفکيک پذيري (Resolution) را در پايگاه اينترنتي منتشر کرده بود.
از ديگر فعاليت هاي مجرمانه وي مي توان به شراکت در جرائم اقتصادي شرکت هاي هرمي همچون گلدکوئيست اشاره کرد که در اين زمينه پرونده جداگانه اي براي وي، مفتوح و در حال رسيدگي است.

5-محمد . ش . پ با نام مستعار همايون:

همايون از مديران اصلي پايگاه اينترنتي ضد ديني و مستهجن شهوت سرا بوده است. او به دليل داشتن روابط عمومي فوق العاده، اقدام به جذب مخاطبين بيشتر براي اين پايگاه کرده و تسلط و روابط عمومي قوي وي موجب شده بود تا نظراتش در عزل و نصب مديران اين پايگاه به شدت مورد توجه مالکان پايگاه اينترنتي قرار گيرد.
از فعاليت هاي مجرمانه وي بايستي به انتشار و تبليغ کتب ضاله ضد دين اشاره کرد که اين امر موجب اشاعه و انتشار گسترده اين مطالب ضاله در سطح اينترنت گرديد.

6- احمد رضا . ه . پ با نام مستعار مهيار:
سن: 38 سال محل تولد: شيراز وضعيت تأهل: متأهل تحصيلات: دکترا محل سکونت: شيراز

نامبرده را مي توان يکي از فعالترين اعضاي پايگاه هاي اينترنتي ضد دين و مستهجن نگار فارسي ناميد. وي ضمن ارتباط و همکاري نزديک چندين ساله با متهم حسن . س اقدام به توليد و انتشار محتواي مستهجن براي پايگاه هاي ضد دين و مستهجن متعدد از جمله shahvatsara.com ، avizoon.com ، amizesh,com کرده است.
از فعاليت هاي اصلي و گسترده متهم احمد رضا ه . پ نگارش و انتشار داستانهاي مستهجن چند قسمتي با موضوع روابط جنسي ضربدري و همجنس‌بازي بوده است.
وي علاوه بر نگارش و انتشار داستان هاي مستهجن در موضوع روابط جنسي خلاف شرع و غير متعارف و انتشار آنها ، شخصا اقدام به ارسال تصاوير و کليپ هاي مستهجن براي فهرست هاي پست الکترونيک مي کرد که منجر به اشاعه گسترده اين مطالب در سطح اينترنت مي گرديد.

7- محمد مهدي.ب با نام مستعار مهدي وينستون:
محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم محل سکونت: تهران

وي از عناصر فعال مديريت پايگاه اينترنتي شهوت سرا بود که در ساير پايگاه هاي اينترنتي مستهجن نگار نيز فعاليت جدي داشته است. يکي از جرائم نامبرده تشويق کاربران پايگاه اينترنتي شهوت سرا به انتخاب و معرفي برترين تصوير مستهجن مي باشد.
نامبرده فعاليت خود را در موضوع انتشار تصاوير مستهجن در بخش هاي مختلف تالار گفتگوي اين پايگاه متمرکز کرده بود.

8ـ فراز . ن با نام کاربري فراز:
سن: 27 سال محل تولد: تهران وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: دانشجو محل سکونت: تهران

وي تا زمان دستگيري شخصاً اقدام به راه اندازي و مديريت يک وبلاگ مستهجن کرده بود. او همچنين با حسن.س در طراحي ، راه‌اندازي و مديريت پايگاه هاي مستهجن Iran69.com، amizesh.com و... همکاري داشت.
فراز. ن همچنين در مديريت سايتهاي فوق فعاليت کرده و يکي از طراحان پايگاههاي مستهجن و ضد ديني فارسي زبان مي باشد .
نامبرده مديرعامل شرکت فناوري اطلاعات د. گ نيز هست.

9- احسان ب. ش:
سن: 29 سال محل تولد: مشهد وضعيت تأهل: مجرد تحصيلات: ديپلم محل سکونت: مشهد

نامبرده يکي از عناصر سودجوي اينترنتي است که به طمع منافع مالي و به قصد حمايت از فعاليت هاي مستهجن نگاري، با علم و اطلاع قبلي اقدام به فروش امتياز و نرم‌افزار مديريت محتواي فارسي جهت استفاده در تالارهاي گفتگو و آپلودسنتر پايگاه هاي ضد دين و مستهجن شهوت‌سرا کرده و در طراحي تالار هاي گفتگوي پايگاه شهوت سرا دخالت داشته است.

متن کامل اطلاعيه مرکز بررسي جرايم سازمان يافته سايبري سپاه پاسداران و ديگر اطلاعات مربوط به باندهاي تبهکار و ضد انقلابي اينترنتي از جمله تصاوير متهمان را مي توانيد در پايگاه اطلاع رساني "گرداب" به نشاني http://www.gerdab.ir مشاهده کنيد.

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 430327




برچسب‌های لینک: