۲۸ بهمن ۱۳۸۷

خودسوزی در مقابل مجلس شورای اسلامی آخوندی


خودسوزی در مقابل مجلس و اعتراض به لاریجانی

روز شنبه یک شهروند ایرانی به نشانه اعتراض خود را در برابر مجلس شورای اسلامی به آتش کشید و در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

برخی از رسانه‌ها و سایت‌های ایرانی داخل ایران پس از این حادثه نوشتند که فردی که خود سوزی کرده است از مجروحان جنگ هشت ساله ایران و عراق بوده است. با این حال خبر مجروح جنگی بودن این فرد با تکذیب علی لاریجانی، رییس مجلس، مواجه شد و در مقابل یکی از نمایندگان مجلس نیز نسبت به نوع موضعگیری علی لاریجانی اعتراض کرد.

علی لاریجانی روز شنبه از تریبون ریاست مجلس به نمایندگان گفت: « بررسی حراست مجلس نشان می دهد این فرد نه تنها جانباز نبوده، بلکه سابقه زندان و اعتیاد داشته است.»

پیش از این اظهارات علی لاریجانی، علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با استناد به «بررسی حراست مجلس» گفته بود که فردی که خودسوزی کرده مجروح جنگی نبوده و وی را به داشتن اعتیاد و سابقه زندان متهم کرد.

علاءالدین بروجردی با تکذیب مطالب منتشر شده در رسانه‌ها گفت: «بر اساس استعلام صورت گرفته از بنیاد شهید انقلاب اسلامی و استانداری تهران این فرد به هیچ وجه سابقه جبهه و جانبازی نداشته است.»

بروجردی همچنین گفت: «نمایندگان تهران؛ آقای کوثری در تاریخ ۲۵/۹/۸۷ و آقای کاتوزیان نیز در تاریخ ۵/۱۱/۸۷ با وی ملاقات کردند ومشکلات او را شنیده و اقدام کرده‌اند.»

در واکنش به موضعگیری علی لاریجانی، محمد دهقان، نماینده چناران و طرقبه، در حاشیه جلسه روز علنی مجلس گفت: «نباید رئیس مجلس از پشت تریبون مجلس حیثیت افراد را اینگونه زیر سئوال ببرد و نباید حیثیت کسی را که به مجلس پناه آورده و ما برای او کاری نکرده‌ایم یا شاید هم نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم، زیر سئوال ببریم .»

محمد دهقان خودسوزی این مرد را «پیامی به مجلس و بقیه مسئولان» توصیف کرد و گفت: «چه جانباز باشد چه نباشد یک انسان بوده که طبق قانون اساسی همه ایرانیان از حقوق مساوی برخوردارند و طبق همین قانون اساسی همه باید از تعرض مصون باشند.»

این عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: «صورت مسئله را پاک کردن در رابطه با این فرد خلاف قانون اساسی و خلاف شان همه است، اینکه بگوییم چون جانباز نبوده، خونش را باید هدر داد، چه معامله‌ای است که با خانواده داغدار او می کنیم و اینگونه اظهارنظرها اصلا درست نیست و در شان مجلس هم نیست.»

مسابقه زوج های عاشق در روز عشاق

ده ها زوج تایلندی روز والنتاین با لباس عروسی در استراحتگاه ساحلی پاتایا مسابقه دادند. این مسابقه به این ترتیب بود که ابتدا خانم ها ۵۰۰ متر می دویدند و بعد همسرانشان می بایست آنها را ۳۰۰متر دیگر حمل کنند. زوج برنده جایزه ای معادل حدود ۹۰۰ دلار آمریکا دریافت کردند. تماشا کنید

۲۲ بهمن ۱۳۸۷

انتخابات رياست‌جمهوری ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ بعد از انتخابات آمريکا مهم‌ترين انتخابات جهان

شما چه فکر می کنید؟

سگ زرد برادر شغال است و همشون سر و ته یک کرباسند.

بین بد و بدتر یکی را باید انتخاب کرد. محمد یا محمود؟


به نظر راجر کوهن، بحث اصلی در اين ميان آن است که آيا ايران می‌تواند به سبک و سياق چين اصلاحاتی را به انجام برساند که نظام اسلامی سلسله مراتبی ان آسيبی نبيند، و يا آنکه گشايش روابط با آمريکا مساوی خواهد با يک درون‌پاشی به طريقی که شوروی رفت؟

گزینه چین پیش‌روی ایران

راجر کوهن مقاله‌نويس روزنامه نيويورک‌تايمز روزهای سالگرد انقلاب را در تهران می‌گذراند. او در اين مقاله‌ای به تشريح حال و هوای سياسی ايران، هم‌زمان با اعلام رسمی نامزدی محمد خاتمی برای انتخابات رياست‌جمهوری، پرداخته است.

مقاله روز دوشنبه نيويورک تايمز اين گونه آغاز می‌شود: بيشترين وحشت ايران از ظهور چهره‌ای مانند گورباچف است، فردی از درون حکومت که به اسم مصالحه با غرب کار را به حراج انقلاب و نابود کردن نظام اعتقادی آن بکشاند.

از اين منظر است که بايد به رقابت شديد بين نامزدها قبل از انتخابات رياست‌جمهوری ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ نگريست، انتخاباتی که بعد از انتخابات آمريکا مهم‌ترين انتخابات جهان است.

به نظر راجر کوهن، بحث اصلی در اين ميان آن است که آيا ايران می‌تواند به سبک و سياق چين اصلاحاتی را به انجام برساند که نظام اسلامی و سلسله مراتبی آن آسيبی نبيند، و يا آنکه گشايش روابط با آمريکا مساوی خواهد بود با يک درون‌پاشی به طريقی که شوروی اتفاق افتاد؟

کوهن می‌نویسد: شعار «مرگ بر آمريکا» همراه با شعار پرقدرت «مرگ بر اسرائيل» که در راهپيمايی‌ها سر داده می شود ظاهراً پاسخی بسنده به اين نوع بحث‌ها است. حکومت ايران تنها در زمينی بازی می‌کند که با آن آشنا است. اما تصوری که در مورد ايران وجود دارد تقريباً با واقعيت همخوانی ندارد. حکومت تلاش زيادی به خرج داده می‌دهد تا پيچيدگی‌ خود را در پس پرده نهان دارد.

راجر کوهن گفت‌وگوی خود را با جهانگير اميرحسينی که وکيلی باسابقه است و سابقه زندان هم در جمهوری اسلامی دارد، به ياد می‌آورد که به او گفته است: «برای جلب اعتماد، فريب‌کاری ضروری است». حرف او جدی بود. منظور وی آن بود که سياست يعنی به کار بستن تدابيری زيرکانه و مزورانه، اما آمريکا به جای آن موافق استفاده از پتک بوده است.

همان طور که در عمل ديده شده اين ابزار مناسبی برای کار نيست. برتری و تفوق ايران با دردسرهای آمريکا هم‌زمان شده است. در زمان رياست‌جمهوری آقای اوباما، اصل و اساس سياست ايالات متحده در قبال ايران بايد مجاب کردن آيت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در اين مسئله باشد که بهای مذاکره با آمريکا سقوط و انقراض جمهوری اسلامی نيست.

به اعتقاد مقاله‌نويس روزنامه نيويورک تايمز کليد حکومت روحانيون در ايران که خامنه‌ای حاکم آن است در همين جا نهفته است. حکومت خامنه‌ای، حکومتی مطلقه به معنای کامل کلمه نيست. در حکومتی که سرکوب و آزادی دشوارياب با يکديگر در رقابت هستند، همچنان که خودکامگی و دموکراسی، آيت‌الله خامنه‌ای، بزرگترين سهم از قدرت را در ميان اقلیّت دارد (و البته از سهم ممتاز الهی نيز برخوردار است).

راجر کوهن در ادامه می‌افزايد در اينجا به انتخابات حساس خرداد ماه می‌رسيم و نامزد شدن محمد خاتمی رئيس‌جمهوری سابق ، اصلاح‌طلبی که زمانی او را گورباچف ايران می‌دانستند، که نبود. دوران رياست‌جمهوری هشت ساله او از ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ بسياری از ايرانيان را سرخورده کرد. در بزنگاه‌ها، عقب نشست. اعتراض‌های دانشجويی در سال‌های ۷۷ و ۸۱ پيش از آنکه دستاوردی داشته باشد، از بين رفت.

با اين همه ايجاد فضای باز برای اصلاحات اقتصادی و گفتگو شاخص‌های دوران خاتمی بود همان طور که گزافه‌گويی و سوء‌مديريت شاخص جانشين‌اش محمود احمدی‌نژاد است. ريخت وپاش‌ها و خاصه خرجی‌های احمدی‌نژاد با سقوط قيمت نفت همراه شد، و ايرانی‌ها را در حيرت فرو برد که ميليياردها پول کشور به کجا رفته است. و اکنون با اعلام نامزدی خاتمی رقابت انتخاباتی شور و هيجان می‌گيرد.

خاتمی با گفتن آنکه «خواست تاريخی ايرانيان برای آزادی، استقلال و عدالت » او را ملزم به شرکت در انتخابات کرده است، به شايعات پايان داد. اينکه او به آزادی، به عنوان وعده عمل نشده انقلابی که به سقوط شاه منتهی شد، اولويت نخست را می‌دهد موضوعی قابل‌توجه است.

رقيب اصلی خاتمی در اين انتخابات، رئيس‌جمهوری کنونی محمود احمدی‌نژاد است که بخت نخست پيروزی است. رئيس‌جمهوری که موفق شد از ايران تصويری بسازد تا آن را به عنوان صدای محرومان جهان بشناسند. اين تصوير به همراه سرعت بخشيدن به برنامه هسته‌ای کشور و سبک و شيوه عامه‌‌پسندانه او،آيت الله خامنه‌ای را تحت تأثير خود قرار داده است.

اما به اعتقاد مقاله‌نويس روزنامه نيويورک تايمز شتاب‌زدگی احمدی‌نژاد او را به شئ پرنده ناشناخته‌ای در فضای سياست جهانی بدل ساخته، و اين رهبری انقلاب و ميليون‌ها نفری که پيشتر به او رأی داده بودند را به درنگ بيشتری در انتخاب مجدد او وا می‌دارد.

يک نظريه قائل به اين است که وجود احمدی‌نژاد به نفع ايجاد فضای باز سياسی در ايران است، چرا که رئيس‌جمهوری ايران در برابر پيشنهاد اوباما برای گفتگو با آمريکا بر اين اعتقاد است که در نتيجه اين گفتگو اين حکومت روحانيون در ايران نيست که سرنگون می‌شود بلکه حکومت آمريکا است. او می‌گويد نشانه‌هايی در دست است که کاپيتاليسم هم در پی کمونيسم به زباله‌دان تاريخ خواهد رفت.

در مقاله نيويورک تايمز به قلم راجر کوهن آمده است: نفع غرب در آن است که احمدی‌نژاد برای دوره‌ای ديگر به رياست‌جمهوری برگزيده نشود. با توجه به اينکه احمدی‌نژاد به دنبال تقابل و رو در رويی با آمريکا است، اوباما نبايد زمينه‌ساز اين امر باشد. لحنی که جو بايدن، معاون رياست‌جمهوری آمريکا، در مورد ايران به کار برد و گفت:«ادامه اين راهی که طی می‌کنيد به فشار و انزوا ختم می‌شود»، کاملاً اشتباه است.

مصطفی تاج‌زاده که در زمان رياست‌جمهوری خاتمی معاون وزارت کشور بوده به راجر کوهن گفته است: «بوش صدمات زيادی به جنبش اصلاحی ايران زد. ما از آرام شدن جو، و صرفه نظر کردن از گزينه نظامی استقبال می‌کنيم». کاظم جلالی، سخنگوی کميته امنيت ملی مجلس هم می‌گويد «آمريکا بايد از اينکه از موضع سلطه به ما بنگرد، پرهيز کند».

پيش از انتخابات ايران، اوباما بايد اعلام کند که به دنبال تغيير رژيم در ايران نيست. اين موضوع را نيز بايد روشن کند که آمريکا می‌خواهد «ميانجی صادقی» در منازعه اسرائيل ـ فلسطين باشد و اين سياست را جايگزين سياست بوش کند که «هيچ وقت خطايی از اسرائيل سر نمی‌زند».

اقداماتی نظير اين بهانه‌ای برای نطق‌های آتشين در اختيار احمدی‌نژاد نخواهد گذاشت و اين خود کمکی است به خاتمی و يا حتی شايد کمکی است به يک فرد عمل‌گرای محافظه‌کار مانند محمدباقر قاليباف، شهردار تهران. البته که يک رئيس‌جمهوری ميانه‌رو مشکل هسته‌ای ايران را حل نخواهد کرد (خامنه‌ای تمايل دارد که سرسخت و سازش‌ناپذير باشد) اما انتخاب چنين فردی به اين امر کمک خواهد کرد.




ايکاش اوباما می‌توانست به محل اقامت سفير بريتانيا در تهران بيايد و ميزی را ببيند که شام روز ۳۰ نوامبر ۱۹۴۳ (۹ آذر ۱۳۲۲) بر روی آن صرف شد. شامی به افتخار تولد ۶۹ سالگی چرچيل با حضور او، رزولت و استالين، در بين اين مقامات حتی يک ايرانی هم حضور نداشت تا شاهد سرنوشت جهان پس از جنگ باشد.



استقلال اصل انقلاب ايران است که در آستانه سی سالگی قرار دارد. پرتاب ماهواره، مانند برنامه هسته‌ای باعث غرور ملی شده است. هدف آمريکا بايد باز شدن فضای حاکميت ايران بشد و نه سرنگون کردن آن. برای اين کار بايد هوشمندانه به جای به کار بردن تهديد، به اين غرور ميدان داد. اگر قرار بر تغيير و دگرگونی است، بايد بسيار پيش از انتخابات ۲۲ خرداد اين تغيير روی دهد تا جوانان ايرانی بتوانند آن را باور کنند.







۲۰ بهمن ۱۳۸۷

لبخند بزن - تصاویر


عنوان ایمیل:

عکس های داغ و خنده دار روز




کمی شکیبا باشید تا همه عکس ها لود شود در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید

اين عكس جايزه ويژه مسابقه عكس يونسكو رو با موضوع عشق برد. خودم وقتي عكس رو نگاه مي كنم ميگم واقعا هيچ چيز بيشتر از اين نميتونست يك عشق رو تعريف كنه . در جووني ممكنه عشق رو با طراوات و شادابي جوانانه و شور و هيجان جواني اشتباه بگيريم ولي در اين سن كهنسالي ديگه از اون طراوت و از اون شادابي و از اون هيجان و شور خبري نيست و فقط عشق مونده و بس .عشق گاهي خيلي پيچيده و گاهي خيلي ساده است , حتما نبايد هر روز بگي دوستت دارم . گاهي در يك نگاه ساده , گاهي در عطر و بوي بشقاب غذايي كه همسرتون آماده كرده و گاهي در يك كلمه خسته نباشي خيلي خوشمزه بود , پنهان شده . گاهي احتياجي نيست مرتب اظهارات عاشقانه بر لب بيارين , شايد فقط با گفتن "راستي صبح گفتي سر درد دارم , قرص مسكن اثر داشت ؟" بتونيد راحت تر عشقتون رو نشون بديد....

عكس جالب يكي از آتش نشانان استراليايي در طي آتش سوزي هاي جنگل هاي استراليا كه به كوالاي تشنه آب معدني ميدهد

اي واي اين چرا همچين شد؟

طرف تا به اون پائين برسه دل و روده اش اومده توي دهنش.

مهندس پروژه : فكر كنم مسير صاف باشه , همش يه خورده انحنا داره , فقط يه نمه !!

وقتي توي صف ايستادن بانك خيلي خسته ات كنه !!

اين عكس از سري عكسهاي سايت فارس نيوز بود كه فوري از سايت برداشته شد. اين دختر هاي دامن پوش جزو گروه استقبال كننده هاي احمدي نژاد رئيس جمهوري كشورمون بودند كه به كشورهاي آفريقايي سفر كرده بود. البته ما نفهميديم چرا توي اون كشورها مرداشون هيچ چيشون نميشه و عفت و امنيت اجتماعي شون به خطر نمي افته ؟؟؟

از بس از مضرات بدحجابي و بي حجابي توي گوشمون خوندند كه آدم فكر مي كنه همين كه پاي يه خانمي يه دو سانتي متري ديده شد ديگه مردها تبديل به حيوان ميشن و به خانم ها رحم نميكنن. حالا با وجود اين همه عفت و امنيت اجتماعي و گشت ارشاد و گشت امر به معروف و نهي از منكر , چرا كشور ما سر آمد امنيت تمام و كمال نيست و آمارش از بقيه كشورهاي حداقل دور و برمون از نظر ناهنجاري هاي اجتماعي بالاتر است , خدا داند و بس!!!

سنگ قبر سعيد امامي , اون كه فوت شد و يا به قولي خودكشيش دادند و رفت ولي بالاي قبرش نوشته فرزندي مهربان و همسري فداكار و پدري دلسوز ولي كاش اين ها فقط براي خانواده خودش نبود و براي مردم هم همين طور بود . هر چند كه با بلايي كه به سر همسرش آوردند ثابت شد كه نتونست براي زنش همسري فداكار باشه و راه رو اشتباه رفت .

اكرم منفرد ( راست ) و ساساندخت ساساني ( چپ ) در فرودگاه نظامي قلعه مرغي تهران.

ساساندخت ساساني در سن 20 سالگي عنوان جوانترين زن خلبان ايران را به خود اختصاص داد و تاكنون زني نتوانسته اين عنوان را از وي بگيرد.

وقتي آدم آبي باشه بايد ماشينش و زنش و كلا همه زندگيش آبي باشه

به اين ميگن بيزنس

آخه تو به اين ميگي هند !!! اين كجاش هنده ؟؟ زاويه عكستون خرابه و الا هندي در كار نبوده.

مراسم ازدواج باراك اوباما . واقعا چه خود باراك چه ميشل همسرش در لحظه عكس گرفتن فكر مي كردن در آينده چه كاره خواهند شد؟

ميشله رابينسن همسر باراك اوباما همراه ديويد آپچارج ،اولين دوست پسرش در 18 سالگي و 7 سال قبل از آشنايي با باراك اوباما رييس جمهور آمريكا

شايد زماني اين عكس براي هر دو نفر ارزش آنچناني جز يك خاطره نداشت ولي حالا خيلي فرق ميكنه. حتما حالا ميشل پيش خودش ميگه خوب شد با اين پسره عروسي نكردم و الا الان فرست ليدي آمريكا نبودم.

اون خانمه كجاي باراك اوباما رو گرفته كه دارن پرواز مي كنن ؟؟

اين عكس حدود هشتاد سال پيش گرفته شده و من هنوز محو لباس هاي زيباي دانش آموزان با اون سر آستين ها و يقه هاي توري دوزي شده سفيد هستم . چقدر ملوس شدند.

آب گرم كن ابتكاري و فوري

بيچاره راننده , انگار خيلي خاطره بد داشته كه ديگه مجبور شده اطلاعيه بچسبونه

خوب ديگه كار بسيج و سپاه راحت شده , مراسم سوم و هفتم و چهلم و سال و سال نو شهداي گمنام دفن شده توي دانشگاه , كار رو براي رفت و آمد و موندن و بقيه كارها راحت كرده . به شهدا احترام زيادي قائليم ولي انگاري راست ميگفتن كه از شهدا توي زنده بودنشون استفاده شد و توي مردنشون هم سوء استفاده.

دو تا سرباز كه دارن جابجا ميشن اون هم به همون روش معروف خودمون .

هيچ وقت نبايد عقب نشيني كرد هميشه اميد وجود داره .

آخي به اين ميگن يه ساحل دنج و راحت و بدون مزاحمت

بالاخره لاريجاني هم بعد از استخاره فراوان اعلام كرد كه فردي كه جلوي مجلس خودش رو آتيش زده جانباز نبوده , معلول نبوده , اصلا توي جنگ شركت نداشته و يه آدم معتاد بي مصرف بوده كه كلي هم پرونده از نوع دزدي و قتل و اخاذي و شارلاتي داشته و خوب حتما موقع سوزوندن خودش يه خروار اكس زده و با يه پيت بنزين اومده جلوي مجلس خودش رو آتيش زده . البته به طور يقين هم از روي شكم سيري بوده و الا در ايران نه گرسنه داريم نه بيكار , نه گراني داريم نه بي مسكن .... و مهم تر از همه اينكه اين نماينده هاي عزيز مجلس هم فقط نماينده قشر سالم , قبراق , اسلامي , سر كار برو , دستشون به دهنشون برس , مطيع و باحجاب جامعه هستند . اگه معتاد بود معني اش اينه كه نماينده مجلس نماينده اون به عنوان يه شهروند ايراني نيست و اگر اين بينوا معتاد بود بايد بره بميره چون رئيس مجلس بجاي پي گيري اينكه چرا خودسوزي كرده ميگه : يه فرد معتاد بود كه پرونده هم توي نيروي انتظامي داشته !!! يعني ببخشيد آشغال بود يعني يه كرم بود كه بود و نبودش يكي بود .. و صد البته دولت در معتاد شدن افراد هيچ تقصيري نداره .. وقتي آدم ميبينه هنوز كساني هستند كه وقتي آمار قتل و يا دزدي و يا اعتياد بالا ميره ميگن "خوب آدم بايد بچه هاش رو خوب تربيت كنه كه اينطوري نشه دولت چه تقصيري داره مگه دولت ميگه برين دزدي يا قتل يا فحشا يا برين ترياك بكشين ,,, " سر آدم سوت ميكشه و فكر ميكنه چندين دهه ديگه لازمه تا اين افراد ياد بگيرن كه بعله دولت در مورد بالا رفتن آمار هر ناهنجاري مقصر كامله حتي در مورد آمار ازدواج و طلاق و فحشا و اعتياد و دزدي و حتي فحش دادن توي خيابون و .......

يكي از آخرين عكسهاي مرحوم زنده ياد ميري

راست ميگه خوب بوق نزن حيوان , برو شاخ بزن , لگد بزن , گاز بزن ولي بوق نزن ,

راستي ما چرا تا از يكي بدمون مياد ميگيم برو جلو بوق بزن و چرا با وجود نصب تابلوي بوق زدن ممنوع باز احتياج ميشه كه تقاضاي خودمون رو به همراه يه فحش تر و تميز به اطلاع راننده خاطي برسونيم و تازه باز اميد نداشته باشيم كه راننده رعايت كنه ..

بيچاره تابلوي خاتمي , اينطوري كه پيداست خودشون رو توي ايران براي جلوگيري از تبليغ انتخاباتي خاتمي آماده ميكنن , به قول معروف چه شود , تا سه ماه ديگه هر روز توي كشورمون يه ديدني هاي جالب خواهيم داشت .

البته اين علاف به معناي اوني كه فكر ميكنين نيست

بيچاره خواهر عروس كه خواست گل عروس خانوم رو زودتر بگيره ولي فكر جاهاي ديگه اش رو نكرد

اين يكي بدون شرح هست چون كاريكاتورش به اندازه كافي شرح داشت

اين هم يه نوع بيزنس از نوع خوابگاه دخترانه اش

اي خدا ما كي ميخوايم دست از خرافات و اوهام برداريم . ما تو كشورمون در حدود هشت هزار امامزاده داريم كه تقريبا همشون هيئت امنا و يه دم و دستگاهي دارن و يه عده هم از كنارش نون مي خورن . همه هم مي ترسن حرفي بزنن كه مبادا جد امامزاده بگيرتشون و يه راست برن جهنم . بابا يك كم فكر كنين . كارمون شده افراط و تفريط , خرج جايي رو كه حياتي و لازمه مي بريم يه جاي ديگه كه اصلا نياز زيادي نيست و بود و نبودش براي مملكت فرقي نميكنه خرج ميكنيم بعدش ميگيم چرا اينطوري شد.

وایستا یه عکس از کفشهاش بگیرم ، نکنه همین باشه که پرتاب شده !

از سرنوشت بیمار اطلاعی در دست نیست!

پشت یک پاترول، جمعه شب، تجریش، هرکی گفت این علامتهای یعنی چی؟ دقت کنید می فهمید

جاسازی هروئین داخل اسکناس

اینم تقسیم بندی جدید نقشه ایران

یاد شبهای جبهه بخیر... با سحر عملیات میکردیم... شب با رویا میخوابیدیم!

اولین بار که دیدم خیلی برام جالب و خنده دار بود که کمک به غزه هم در لیست قبض موبایل افتاده

یک اورانگوتان در حال تفکر در مورد زندگی!

عکس گریه کردن فرح بر سر قبر شاه انم یه عکسه دیگه از فرح در منزل شخصی خود

تصویری خلّاقانه از مدادهای رنگی و یک مدادتراش که شمایل یک زیپ را تداعی می‏کنند.

خسته نباشید جطور بود حال کردین ؟ در آخر هم مثل همیشه یک خوردنی توپ که باز هم داغ دل ما تازه شد



__._,_.___
.

__,_._,___